söndag 2 december 2012

Got an answer to my email today!

Today the email I have waited for came! And to my joy it was positive and I will meet with her in January. Here is her reply to my email.

--------------------------------------

Hej amanda,

Tack för ditt mail. Jag ser dig gärna. Kan du tisdagen 15 januari kl 10.30? Då skulle vi kunna prata lite innan jag träffar mina patienter mellan 11.30 - 14.30. Om du vill får du gärna vara med vid undersökningarna.

Passar det?

Vänliga hälsningar,

Svetlana
073-509 76 31

--------------------------------------

This is such a boost to my project! To get this opportunity to meet with a breast cancer doctor is fantastic and I got it. Now I will start studying the subject and try to have a basic understanding of the cancer before the 15th of January. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar