tisdag 20 november 2012

Got the doctor´s email address!

Today I received the email address to the doctor at Karolinska. The girl I spoke to has asked her mother and she replied that she would much like to meet with me and talk. This is great and to get this chance with my project is super.
This is the mail I sent to the doctor. Her name is Svetlana Lagercrantz.

--------------------------------------------

Hej!
Jag heter Amanda Olsson och går i tredje ring på VRG Djursholm. Jag fick ditt namn och din mail av din dotter efter att ha sålt Rosa Bandet på skolan. Hon berättade då att du var läkare. Jag håller just nu på med mitt 100 poängs-projekt och jag har valt att arbeta kring bröstcancer. Varför jag valde detta är för att jag själv har förlorat min farmor i sjukdomen och vill nu lära mig vad det faktiskt är som händer när man blir sjuk och vad för kunskap som behövs spridas redan vid ung ålder. Jag undrar nu om det finns möjlighet till att få träffa dig mellan den 7e-18e januari? För att få lära mig mer av någon så pass insatt i ämnet. Skulle betyda mycket.

Tack på förhand,

Med Vänlig Hälsning,
Amanda Olsson
aman.olss-2013@live.vrg.se
0737-864 104

----------------------------------------------

Now it’s just to keep my fingers crossed for a good answer! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar