Amandas 100 point project

tisdag 15 januari 2013

At the hospital!

So I am currently at Karolinska Sjukhuset in my scrubs for the day! I look like a doctor student right now!



Upplagd av Amanda kl. 12:00
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ▼  2013 (20)
    • ►  mars (7)
    • ►  februari (4)
    • ▼  januari (9)
      • Happy to see the fighting everywhere!
      • Right track of my project
      • Reflection of myself at the KS
      • Home again after my day at KS
      • At the hospital!
      • Preparing for my day at the hospital
      • Finally feeling better!
      • Still sick…
      • Starting the project weeks with being sick…
  • ►  2012 (14)
    • ►  december (1)
    • ►  november (1)
    • ►  oktober (8)
    • ►  september (4)

Om mig

Mitt foto
Amanda
Visa hela min profil
Temat Bildfönster. Temabilder från rion819. Använder Blogger.