Amandas 100 point project

söndag 7 oktober 2012

Rosa Banden

This is how the package looked when they arrived!
Upplagd av Amanda kl. 03:07
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2013 (20)
    • ►  mars (7)
    • ►  februari (4)
    • ►  januari (9)
  • ▼  2012 (14)
    • ►  december (1)
    • ►  november (1)
    • ▼  oktober (8)
      • Second part of my project
      • Second selling of Rosa Bandet in school
      • Live in HB!
      • Pictures of flyers in school
      • Fundraising on Cancerfondens website
      • Preparing for tomorrows selling of Rosa Bandet!
      • Rosa Banden
      • Rosa Banden arrived!
    • ►  september (4)

Om mig

Mitt foto
Amanda
Visa hela min profil
Temat Bildfönster. Temabilder från rion819. Använder Blogger.